Általános szerződési feltételek

ÉN.

Alapellátás

 

  1. Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: szerződési feltételek ) megfelelnek a 2001/2003. 40/1964 Coll. A módosított Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Ptk .), 1. sz. 250/2007 Coll. törvény módosításáról, valamint a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács
    2. sz. 372/1990 Coll. törvény (továbbiakban Fogyasztóvédelmi Törvény ) módosított törvénysértésekről szóló 2011. évi XC
    . 102/2014. a távértékesítéssel kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény )

la Paula s.r.o.

ID: 54723001

ÁFA szám: 2121790374

Székhely: Orechová 2963/115 900 42 Dunajská Lužná

Kerületi Bíróság cégjegyzékébe bejegyezve BA1, s.r.o., 163001/B iratszám     

elérhetőségei: la Paula s.r.o.

email: info@lapaula.hu         

telefon: 0940 510 856

www: lapaula.hu

(a továbbiakban: eladó )

  1. Jelen szerződési feltételek az eladó és a www.lapaula.sk internetes címen elérhető weboldalon található webes felületen keresztül adásvételi szerződést kötő természetes személy (a továbbiakban: " vevő ") közötti kölcsönös jogokra és kötelezettségekre irányadók. (a továbbiakban: „ online áruház ”).
  2. A feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződésben szereplő eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen feltételekben foglaltakkal szemben.
  3. Jelen feltételek és az adásvételi szerződés szlovák nyelven jön létre.

II.

Információk az árukról és árakról

  1. Az árucikkekkel kapcsolatos információk, beleértve az egyes áruk árait és főbb jellemzőit, az egyes áruk mellett találhatók az online áruház katalógusában. Az áruk árai tartalmazzák az általános forgalmi adót, minden kapcsolódó díjat és az áru visszaküldésének költségét, ha az árut természeténél fogva nem lehet postai úton visszaküldeni. Az áruk árai mindaddig érvényesek, amíg azok a webáruházban megjelennek.
  2. Az online áruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles ezen árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni.
  3. Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekkel kapcsolatos információk az online áruházban kerülnek közzétételre. Az online áruházban feltüntetett áruk csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó tájékoztatás csak akkor érvényes, ha az árut a Szlovák Köztársaság területén belül szállítják.
  4. Az áru vételárából származó esetleges kedvezmények egymással nem vonhatók össze, kivéve, ha az eladó és a vevő másként állapodnak meg.

III.

Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése

  1. Az adásvételi szerződés megkötésével összefüggésben a vevőnél a távközlő eszközök használata során felmerülő költségeket (internetkapcsolat költsége, telefonhívások költsége) a vevő maga fizeti. Ezek a költségek nem térnek el az alapkamattól.
  2. A vásárló az alábbi módokon rendeli meg az árut:
  • ügyfélfiókján keresztül, az online áruházban történt előzetes regisztrációt követően,
  • a megrendelőlap regisztráció nélküli kitöltésével.
  1. Megrendeléskor a vevő választja ki az árut, a darabszámot, a fizetési és szállítási módot.
  2. A megrendelés elküldése előtt a vásárló ellenőrizheti és megváltoztathatja a megrendelésben megadott adatait. A vevő a megrendelést a „megrendelés” gombra kattintva küldi el az eladónak Az eladó a megrendelésben szereplő adatokat helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele, hogy a megrendelőlapon minden kötelező adatot kitöltsön, és a vásárló igazolja, hogy a jelen feltételeket megismerte.
  3. Az eladó a megrendelés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazolást küld a vásárlónak a megrendelés átvételéről arra az e-mail címre, amelyet a vevő a megrendelés leadásakor megadott. Ez a visszaigazolás automatikus és nem minősül szerződéskötésnek. Az eladó aktuális szerződési feltételei a visszaigazolás mellékletét képezik. Az adásvételi szerződés csak akkor jön létre, ha az eladó elfogadta a megrendelést. A megrendelés elfogadásáról szóló értesítést a vásárló e-mail címére kézbesítjük. /
  4. Abban az esetben, ha az eladó a megrendelésben szereplő feltételek valamelyikét nem tudja teljesíteni, megváltozott ajánlatot küld a vevőnek az e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ebben az esetben úgy jön létre, hogy a vevő a jelen szerződési feltételekben megadott e-mail címére igazolja az eladónak, hogy elfogadta az ajánlatot.
  5. Az eladó által elfogadott minden megrendelés kötelező érvényű. A vevő mindaddig törölheti a rendelést, amíg a vevőt nem értesíti az eladótól a megrendelés elfogadásáról. A vásárló a megrendelését telefonon, az eladó jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott telefonszámán vagy e-mail címén mondhatja le.
  6. Abban az esetben, ha nyilvánvaló technikai hiba történt az eladó részéről az áru webáruházban történő árának megadásakor, vagy a megrendelés során, az eladó nem köteles az árut egyértelműen hibásan átadni a vevőnek. ár, még akkor is, ha a vevőnek a jelen szerződési feltételek szerint automatikus visszaigazolást küldtek a megrendelésekről. Az eladó indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a vevőt a hibáról, és megváltozott ajánlatot küld a vásárló e-mail címére. A módosított ajánlat az adásvételi szerződés új tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés abban az esetben jön létre, ha a vevő elfogadja az eladó e-mail címére.

IV.

Ügyfél számla

  1. A vásárló online áruházban történő regisztrációja alapján a vásárló hozzáférhet ügyfélfiókjához. A vásárló megrendelheti az árut az ügyfélszámlájáról. A vásárló regisztráció nélkül is rendelhet árut.
  2. Vevői fiók regisztrálásakor és árurendeléskor a vásárló köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókjában lévő adatokat bármilyen változás esetén frissíteni. A vásárló által a vevő fiókjában és az áru megrendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti.
  3. Az ügyfélfiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A vevő köteles az ügyfélfiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat bizalmasan kezelni. Az eladó nem vállal felelősséget az ügyfélfiókkal harmadik felek általi visszaélésért.
  4. A vevő nem jogosult harmadik félnek engedélyezni az ügyfélszámla használatát.
  5. Az eladó megszüntetheti a felhasználói fiókot, különösen, ha a vevő hosszabb ideig nem használja felhasználói fiókját, vagy ha a vevő megszegi az adásvételi szerződésben vagy a jelen feltételekben vállalt kötelezettségeit.
  6. Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különös tekintettel az eladó hardver és szoftver berendezéseinek szükséges karbantartására, ill. harmadik felek hardver- és szoftverberendezéseinek szükséges karbantartása.

BAN BEN.

Fizetési feltételek és áruszállítás

  1. Az áru árát és az áru adásvételi szerződés szerinti szállításával kapcsolatos költségeket a vásárló az alábbi módokon fizetheti meg:
    • készpénz nélküli átutalással az eladó bankszámlájára IBAN / SWIFT: SK53 1100 0000 0029 2888 2249
      a Tatra bankánál, as
    • készpénz nélküli átutalással az eladó számlájára a TRUSTPAY fizetési átjárón keresztül
    • utánvéttel az áru átvételekor,
  2. A vevő a vételáron felül köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és kiszállításával kapcsolatos költségeket a megállapodás szerinti összegben. Kifejezetten eltérő rendelkezés hiányában a vételár tartalmazza az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket is.
  3. Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor esedékes.
  4. Fizetési átjárón keresztül történő fizetés esetén a vevő az érintett elektronikus fizetési szolgáltató utasításait követi.
  5. Készpénz nélküli fizetés esetén a vevő vételár fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor a megfelelő összeget az eladó bankszámláján jóváírják.
  6. Az eladó előleget vagy más hasonló fizetést nem követel a vevőtől. A vételár kiegyenlítése az áru feladása előtt nem kaució.
  7. Az adásvételi nyilvántartási törvény szerint az eladó köteles nyugtát kiállítani a vevőnek. Ugyanakkor köteles a beérkezett eladásokat az adóügyintézőnél online nyilvántartani, műszaki hiba esetén, majd legkésőbb 48 órán belül.
  8. Az árut a vevőnek szállítjuk:
  • a vevő által a megrendelésben megadott címre
  • a küldeményfeladó irodán keresztül a vevő által megadott feladóhivatal címére,
  1. A szállítási mód kiválasztása az árurendelés során történik.
  2. Az áru kiszállításának költségeit, az áru feladási és átvételi módjától függően, a vevő megrendelésében és az eladó általi megrendelés visszaigazolásában tüntetik fel. Ha a szállítás módját a vevő külön kérése alapján egyeztetik, a vevő viseli az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és esetleges többletköltségeket.
  3. Ha az adásvételi szerződés szerint az eladó köteles az árut a vevő által a megrendelésben megjelölt helyre leszállítani, a vevő köteles az árut átvételkor átvenni. Ha a vevő részéről felmerült okok miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottaktól eltérő módon szükséges leszállítani, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt leszállításával járó költségeket, ill. más szállítási módhoz kapcsolódó költségek.
  4. A Vevő az áru fuvarozótól történő átvételekor köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. A küldeménybe való illetéktelen behatolásra utaló csomagolás megsértésének észlelése esetén a vevőnek nem kell átvennie a szállítmányt a szállítmányozótól.
  5. Az eladó adóbizonylatot - számlát állít ki a vevőnek. Az adóbizonylatot a vevő e-mail címére küldjük.
  6. A vevő az áru tulajdonjogát az áru teljes vételárának a szállítási költséggel együtt történő megfizetésével, de először az áru átvételével szerzi meg. Az áru véletlen megsemmisüléséért, sérüléséért vagy elvesztéséért való felelősség a vevőre száll át az áru átvételének időpontjában, vagy akkor, amikor a vevőnek az áru átvételi kötelezettsége volt, de ezt nem az adásvételi szerződés megszegésével tette meg.

VI.

Elállás a szerződéstől

  1. Az a vevő, aki adásvételi szerződést fogyasztói üzleti tevékenységén kívül kötött, jogosult az adásvételi szerződéstől elállni.
  2. Ha az adásvételi szerződés távolról (a webáruházon keresztül) vagy az eladó telephelyén kívül jön létre, és ezzel egyidejűleg, ha az eladó időben és megfelelően tájékoztatta a vevőt az adásvételi szerződéstől való elállás jogáról, annak feltételeiről, az adásvételi szerződéstől való elállási jog gyakorlásának határideje és rendje, ideértve az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatot is (a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény 3. § (1) bekezdés h) pontjában foglaltaknak megfelelően) és a jogszabályban előírt tényállás egyidejű teljesülése mellett a vevőnek a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény értelmében joga van indoklás és kötbér nélkül elállni az adásvételi szerződéstől.
  3. A szerződéstől való elállás határideje 14 nap
  • az utoljára leszállított áru átvételének pillanatában, ha az adásvételi szerződés tárgya a megrendelt áru, amelyet külön szállítanak
  • az utolsó alkatrész vagy az utolsó darab átvételekor, ha az adásvételi szerződés tárgya többféle áru vagy több alkatrész szállítása,
  • az első leszállított áru átvételének pillanatában, ha az adásvételi szerződés tárgya olyan áru, amelyet meghatározott időszakon belül leszállítottak.
  1. A vevő tudomásul veszi, hogy a 7. § bek. 6. §-a alapján az adásvételi szerződéstől nem állhat el többek között:
  • a szolgáltatás nyújtása, ha annak nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kifejezésével a szolgáltatás teljes körű ellátását követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ha a szolgáltatás teljes körű biztosítása megtörtént,
  • áru értékesítése vagy szolgáltatás nyújtása, amelynek ára a pénzpiaci ármozgásoktól függ, amelyeket az eladó nem tud befolyásolni, és amely az elállási időszak alatt előfordulhat,
  • a fogyasztó különleges igényei szerint készült áruk, méretre készített áruk vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk értékesítése,
  • gyors minőségromlásnak vagy minőségromlásnak kitett áruk értékesítése,
  • olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült,
  • olyan áruk értékesítése, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően elválaszthatatlanul keveredhetnek más árukkal,
  • olyan szeszes italok értékesítése, amelyek áráról a szerződéskötéskor állapodtak meg, míg kiszállításuk legkorábban 30 nappal később teljesíthető, és ára a piaci árak mozgásától függ, amely az eladó nem tudja befolyásolni,
  • olyan sürgős javítások vagy karbantartások elvégzése, amelyeket a fogyasztó kifejezetten kért az eladótól; ez nem vonatkozik a szolgáltatási szerződésekre és azokra a szerződésekre, amelyek tárgya a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges alkatrészeken kívüli áruk értékesítése, ha azokat az eladó fogyasztói látogatása során kötötték, és a fogyasztó nem rendelte meg ezeket a szolgáltatásokat vagy árukat előleg,
  • védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó ezt a csomagolást kibontotta,
  • időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződésen alapuló értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,
  • a szálláshelytől eltérő célú szálláshely-szolgáltatás nyújtása, az áruszállítás, az autóbérlés, az étkeztetés vagy a szabadidős tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtása, és amelynek értelmében az eladó vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megbeszélt időpontban vagy határidőn belül nyújtja,
  • elektronikus tartalom nem fizikai adathordozón történő szolgáltatása, ha annak nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát.
  1. Az adásvételi szerződéstől való elállási határidő betartása érdekében a vevő köteles az adásvételi szerződéstől való elállási szándékát kifejező egyértelmű nyilatkozatát az 1. pont szerinti határidőn belül megküldeni. A jelen feltételek VI. cikkének 3. pontja.
  2. Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevő felhasználhatja az eladó által biztosított adásvételi szerződéstől való elállási űrlapot. Az adásvételi szerződéstől való elállást a vásárló az eladó jelen feltételekben meghatározott e-mail-címére vagy szállítási címére küldi meg. Az eladó haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek az űrlap átvételét.
  3. Az adásvételi szerződéstől elálló vevő köteles az árut az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az eladónak. A vevőt terheli az áru visszaküldésének költsége az eladónak, még abban az esetben is, ha az árut jellegéből adódóan nem lehet postai úton visszaküldeni.
  4. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldi neki a tőle kapott valamennyi pénzeszközt, beleértve a szállítási költségeket is, ugyanilyen módon. Az eladó az átvett pénzt más módon csak abban az esetben adja vissza a vevőnek, ha a vevő beleegyezik, és ez nem jár többletköltséggel.
  5. Ha a vevő az eladó által felajánlott áruk legolcsóbb szállítási módjától eltérő módot választott, az eladó az áru kiszállítási költségét a megajánlott áru legolcsóbb szállítási módjának megfelelő összegben téríti meg a vevőnek.
  6. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt visszaadni a vevőnek, mielőtt a vevő átadja neki az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.
  7. Az árut a vevőnek sértetlenül, sértetlenül és lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszaküldenie az eladónak. Az eladó jogosult az áruban okozott kár megtérítési igényét egyoldalúan beszámítani a vevő vételár-visszatérítési igényével.
  8. Az eladó jogosult az adásvételi szerződéstől elállni, ha a készletek elfogytak, az áru nem áll rendelkezésre, vagy ha az áru gyártója, importőre vagy szállítója leállította az áru gyártását vagy behozatalát. Az eladó a megrendelésben megadott e-mail címen haladéktalanul tájékoztatja a vevőt, és az adásvételi szerződéstől való elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldi az összes pénzeszközt, beleértve a szállítási költséget is, amelyet a szerződés alapján tőle kapott. ugyanúgy, vagy a vevő által meghatározott módon.

VII.

Hibás teljesítésből eredő jogok

  1. Az eladó felelősséggel tartozik a vevő felé, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen felelős a vevő felé azért, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette az árut:
  • az áru azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áru jellegéből adódóan és az általuk végzett reklámozás alapján elvárt,
  • az áru alkalmas arra a célra, amelyet az eladó a felhasználásukra megjelölt, vagy amelyre az azonos típusú árukat általában használják,
  • az áru minősége vagy kialakítása megfelel a megállapodás szerinti mintának vagy tervnek, ha a minőséget vagy a kialakítást az egyeztetett minta vagy terv alapján határozták meg,
  • az áru a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban és
  • az áru megfelel a jogszabályi előírásoknak.
  1. Az eladót a hibás teljesítésből eredő kötelezettségei legalább a gyártó hibás teljesítésből eredő kötelezettségei fennállnak. A vevő a fogyasztási cikken keletkezett hibából eredő jogát egyébként az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni.
  2. Ha az értékesített árun, annak csomagolásán, az áruhoz mellékelt használati utasításban vagy reklámban az egyéb jogszabályoknak megfelelően fel van tüntetve az áru használhatóságának időtartama, a minőségi garanciára vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. Az eladó minőségi garanciával vállalja, hogy az áru a szokásos rendeltetésszerű használatra alkalmas lesz, vagy meghatározott ideig megőrzi megszokott tulajdonságait. Ha a vevő panaszt tesz az eladónak, hogy az áru hibás, nem jár le a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának határideje, sem a szavatossági idő arra az időtartamra, amely alatt a vevő a hibás árut nem tudja használni.
  3. A szerződési feltételek előző pontjában foglaltak nem vonatkoznak az alacsonyabb áron értékesített árukra, amelyeknél alacsonyabb áron állapodtak meg, az áru szokásos használatból eredő elhasználódása esetén, ha a használt árut olyan hibára, amely megfelel az áru vevő általi átvételekor fennálló használati vagy elhasználódási fokának, vagy ha ez az áru természetéből következik. Nem illeti meg a vevőt a hibás teljesítés joga, ha az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy ha a hibát maga a vevő okozta.
  4. Hiba esetén a vevő reklamációval élhet az eladónál, és követelheti:
  • csere új árukra,
  • áru javítása,
  • ésszerű engedmény a vételárból,
  • elállni a szerződéstől.
  1. A vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől,
  • ha az árunak jelentős hibája van,
  • ha a javítást követően ismétlődő hiba vagy hiányosságok miatt a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni,
  • nagyobb számú termékhiba esetén.
  1. Lényeges az adásvételi szerződés megszegése, amelyről a szerződésszegő fél már a szerződéskötéskor tudott, vagy tudnia kellett volna, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha ezt a szerződésszegést előre látta volna.
  2. Jelentéktelen szerződésszegést jelentő hiba esetén (függetlenül attól, hogy eltávolítható vagy nem eltávolítható hibáról van szó) a vevő jogosult a hiba eltávolítására vagy a vételárból ésszerű engedményre.
  3. Ha ismételten előfordult javítás után eltávolítható hiba (általában a harmadik panasz ugyanazon hibára, vagy a negyedik reklamáció különböző hibákra), vagy az árunak nagy számú hibája van (általában legalább három hiba egyidejűleg), a vevőnek joga van a vételárból engedményt kérni, árut cserélni vagy elállni a szerződéstől.
  4. A vevő reklamáció esetén köteles tájékoztatni az eladót az általa választott jogról. A választás megváltoztatása az eladó beleegyezése nélkül csak akkor lehetséges, ha a vevő a javíthatatlannak bizonyult hiba kijavítását kérte. Nem fog választani, ha a vevő a lényeges szerződésszegésből származó jogát időben választja, ugyanazok a jogok illetik meg, mint a nem lényeges szerződésszegés esetén.
  5. Ha az áru kijavítása vagy kicserélése a szerződéstől való elállás alapján nem lehetséges, a vevő kérheti a vételár teljes visszatérítését.
  6. Ha az eladó bizonyítja, hogy a vevő az áru hibájáról az átvétel előtt tudott, vagy azt maga okozta, az eladó nem köteles a vevő követelésének eleget tenni.
  7. A vevő nem tarthat igényt leértékelt árura azon okból, amely miatt az adott árut leértékelték.
  8. Az eladó köteles a reklamációt minden olyan műveletben elfogadni, ahol a reklamáció átvétele lehetséges, vagy akár a székhelyén vagy telephelyén is. Az eladó köteles írásban visszaigazolni a vevőt arról, hogy a vevő mikor gyakorolta a jogát, mi a reklamáció tartalma, és a vevő a reklamáció feldolgozásának milyen módját kéri, valamint igazolni kell a vevő a kereset benyújtásának időpontját és módját. reklamáció, ideértve a javítás és annak időtartamának igazolását, vagy a reklamáció írásbeli indoklását.
  9. A panaszról az eladó vagy az általa meghatalmazott munkatárs haladéktalanul, összetett esetekben három munkanapon belül dönt. Ebbe az időtartamba nem tartozik bele a hiba szakmai megítéléséhez szükséges, a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő idő. A reklamációt, ideértve a hiba elhárítását is, haladéktalanul, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell feldolgozni, kivéve, ha az eladó és a vevő ennél hosszabb határidőben állapodnak meg. Ezen időtartam hiábavaló lejárta lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A követelés érvényesítésének pillanata az a pillanat, amikor a vevő akarata (a hibás teljesítéshez való jog gyakorlása) az eladó felé kifejezésre jut.
  10. Az eladó írásban tájékoztatja a vásárlót a reklamáció eredményéről.
  11. Nem illeti meg a vevőt a hibás teljesítés joga, ha a vevő a termék átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy a hibát a vevő maga okozta.
  12. Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamáció alkalmazásával kapcsolatban felmerült, célirányosan felmerült költségek megtérítésére. A vevő a szavatossági idő lejártát követő egy hónapon belül élhet ezzel a jogával az eladóval, ellenkező esetben a bíróság nem ismerheti el.
  13. A reklamáció módját a vásárló választhatja meg.

 

VIII.

Szállítás

  1. A szerződő felek minden írásos levelezést elektronikus levélben kézbesíthetnek egymásnak.
  2. A vevő a levelezést az eladónak a jelen feltételekben megadott e-mail címre kézbesíti. Az eladó a leveleket a vevőnek az ügyfélfiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címére kézbesíti.

IX.

Személyes adat

  1. Az együttműködésünk során Ön által megadott összes információ bizalmas, és ennek megfelelően kezeljük. Amennyiben írásos hozzájárulását nem adja meg, adatait a szerződés teljesítése érdekében más módon nem használjuk fel, kivéve azt az e-mail címet, amelyre kereskedelmi értesítéseket küldhetünk Önnek, mert ezt az eljárást a törvény, ha nem utasítja el. Ezek az értesítések csak hasonló vagy kapcsolódó árukra vonatkozhatnak, és egyszerű módon (levélben, e-mailben vagy egy kereskedelmi értesítésben található hivatkozásra kattintva) bármikor leiratkozhatnak. Az e-mail címet erre a célra a szerződő felek közötti utolsó szerződés megkötésétől számított 3 évig megőrizzük.
  2. A személyes adatok védelméről részletesebb tájékoztatás a személyes adatok védelméről ITT található.

X.

A viták peren kívüli rendezése

  1. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség felelős az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói viták peren kívüli rendezéséért, székhelye: PO BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetcím: https://www.soi. sk/sk. A http://ec.europa.eu/consumers/odr címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a vevő közötti, az adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére.
  2. A Szlovák Köztársaság Európai Fogyasztói Központja, székhelye: Mlynské nivy 44/A 827 15, Pozsony 212 Szlovák Köztársaság, internetcím: http://www.evropskyspotrebitel.sk az Európai Parlament és a Tanács (EU) rendelete értelmében a kapcsolattartó pont ) nem. A fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló 2013. május 21-i 524/2013. sz. 2006/2004 és a 2009/22/EK irányelv (a fogyasztói jogviták online rendezésére vonatkozó rendelet).
  3. Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi ellenőrzést az illetékes kereskedelmi iroda végzi a hatáskörében. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség meghatározott körben felügyeli egyebek mellett a fogyasztóvédelmi törvény és a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény betartását.

XI.

Záró rendelkezés

  1. Az eladó és a vevő közötti összes megállapodásra a Szlovák Köztársaság jogrendje az irányadó. Ha az adásvételi szerződéssel létrejött kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, akkor a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti a fogyasztó általános érvényű jogszabályi előírásokból eredő jogait.
  2. A vevővel szemben az eladót semmilyen magatartási kódex nem köti a 3. § bek. 1 levél törvény n) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.
  3. Az eladó webhelyére vonatkozó minden jog, különösen a tartalom szerzői joga, beleértve az oldalelrendezést, fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az eladót illeti. Tilos a weboldalt vagy annak egy részét az eladó hozzájárulása nélkül másolni, módosítani vagy egyéb módon felhasználni.
  4. Az Eladó nem vállal felelősséget azokért a hibákért, amelyek a webáruházban harmadik személyek beavatkozásából, vagy annak rendeltetésellenes használatából erednek. A vásárló a webáruház használata során nem alkalmazhat olyan eljárásokat, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára vagy harmadik felek számára, hogy a webáruházat alkotó szoftvereket vagy egyéb komponenseket beavatkozhassanak vagy használhassanak, a webáruházat vagy annak részeit, szoftver berendezéseit olyan módon használja, amely ellentétes annak céljával vagy rendeltetésével.
  5. Az adásvételi szerződést a feltételekkel együtt az eladó elektronikus formában archiválja, és nem hozzáférhető.
  6. A feltételek szövegét az eladó megváltoztathatja, kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti a szerződési feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
  7. A szerződéstől való elálláshoz szükséges formanyomtatvány mintát a feltételekhez csatoljuk.

Jelen feltételek 2021. február 10-én lépnek hatályba

számú melléklet 1

ŰRLAP MINTA A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁRA

ELADÓ:

la Paula s.r.o.

ID: 54723001

ÁFA szám: 2121790374

Székhely: Orechová 2963/115 900 42 Dunajská Lužná

Kerületi Bíróság cégjegyzékébe bejegyezve BA1, s.r.o., 163001/B iratszám     

elérhetőségei: la Paula s.r.o.

email: info@lapaula.hu         

telefon: 0940 510 856

www: lapaula.hu

VEVŐK:

A fogyasztó/fogyasztók vezeték- és vezetékneve* …………..

A fogyasztó/fogyasztók címe* …………..

a fogyasztó e-mail címe …………..

Bejelentem*, hogy elállok* az áruszállítás tárgyát képező adásvételi szerződéstől/e szolgáltatás nyújtására kötött szerződéstől*: …………..

Árurendelés dátuma / átvétel dátuma* …………..

Az adásvételi szerződéstől/szerződéstől* való elállással a fogyasztó a megvásárolt árut visszaküldi az eladónak, míg az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek a fogyasztót terhelik.

A fogyasztó/fogyasztók aláírása* …………..

A ………….. napon …………..

* Ha nem alkalmazható, húzza át.