Általános rendelkezések

A reklamációs eljárás az eladó Általános Szerződési Feltételeinek (a továbbiakban: ÁSZF) szerves részét képezi.

ARTEXE, sro

ID: 46841563

ÁFA szám: 2023603670

Adószám: SK 2023603670

Székhely: Slnečná 51, Limbach, 900 91

Kerületi Bíróság cégjegyzékébe bejegyezve BA1, s.r.o., 84138/B iratszám     

elérhetőségei: ARTEXE, sro

email: info@lapaula.hu         

telefon: 0940 510 856

www: www.lapaula.hu

 

(a továbbiakban: "eladó"), és leírja az eladótól vásárolt árukra vonatkozó követelés benyújtásának módját.

A vásárló, aki fogyasztó lehet, köteles az áru megrendelése előtt megismerkedni a reklamációs eljárással és az általános szerződési feltételekkel. A vevő egyúttal tudomásul veszi, hogy köteles az Eladónak a reklamáció elintézéséhez szükséges együttműködést biztosítani, ellenkező esetben a határidők megfelelően meghosszabbodnak azzal az időtartammal, amely alatt a vevő nem biztosította a szükséges együttműködést.

Az adásvételi szerződés megkötésével és az áru eladótól való átvételével a vevő elfogadja a jelen reklamációs szabályzatot. Ha a jelen Panaszkezelési Eljárás nem határozza meg a fogalmat, az az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott értelemben értendő. Ha ott sincs definiálva, akkor abban az értelemben értendő, ahogyan az érvényes és hatályos jogszabályok használják.

Az áru átvétele az a pillanat, amikor a fogyasztó átveszi az árut az eladótól ill átveszi a fuvarozótól.

14 napos pénzvisszafizetési garancia

Minden termékre 14 napos pénz-visszafizetési garancia vonatkozik. Ez azt jelenti, hogy ha valamilyen okból nem elégedett a termékkel, 14 napon belül visszaküldheti sértetlen csomagolásában. A termék teljes árát (kivéve a szállítást) visszatérítjük.

Garancia hossza

A jótállás igazolásaként az eladó minden megvásárolt termékről vásárlási bizonylatot (számlát) állít ki, amely tartalmazza a jótállás érvényesítéséhez szükséges összes adatot (így különösen a termék megnevezését, árát, mennyiségét).

A garancia időtartama a csomagoláson van feltüntetve - Lejárati idő

Garanciális feltételek

1. Áru ellenőrzése átvételkor

A fogyasztónak minősülő vásárlónak ajánlatos a küldemény állapotát (csomagok száma, szalag sértetlensége, doboz sérülése) azonnal a fuvarozónál ellenőrizni. A vevő jogosult megtagadni az adásvételi szerződésnek nem megfelelő küldemény átvételét azzal, hogy a küldemény pl. hiányos vagy sérült. Amennyiben a vevő a sérült küldeményt a fuvarozótól átveszi, a sérülést a fuvarozó átadás-átvételi jegyzőkönyvében szükséges ismertetni.

A hiányos vagy sérült küldeményt haladéktalanul jelenteni kell e-mailben az info@larensshop.sk címre, kárbejelentést kell készíteni a fuvarozóval, és indokolatlan késedelem nélkül el kell küldeni az eladónak e-mailben vagy postai úton. A hiányossággal vagy a küldemény külső sérülésével kapcsolatos további reklamációk nem fosztják meg a vevőt a tétellel kapcsolatos reklamáció jogától, de lehetőséget adnak az eladónak annak bizonyítására, hogy ez nem sérti az adásvételi szerződést.

2. Igénylési kérelem

A reklamációt postai úton lehet benyújtani a következő címen:

ARTEXE, s.r.o., Kladnianska 34, 821 05, Bratislava

A követelés kezelésének módja

Az eladó azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül választja meg a reklamáció feldolgozásának módját. Az eladó a panaszt szükségtelen késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kezeli.

Az eladó a reklamáció beérkezését követően haladéktalanul e-mailben írásos vagy elektronikus visszaigazolást ad ki a vásárló fogyasztónak arról, hogy a reklamáció mikor történt, mit tartalmaz, milyen módon kell a reklamációt kezelni (személyes reklamáció esetén az haladéktalanul elküldeni), a reklamáció időpontjának és feldolgozásának módjának, illetve a reklamáció elutasításának indoklásának további megerősítése.

A vevőnek joga van a reklamáció benyújtásával kapcsolatban nála felmerült szükséges költségek (különösen a reklamált áru feladásakor fizetett postaköltség) megtérítésére (javaslom, hogy legkésőbb a reklamáció feldolgozásától számított 30 napon belül jelentkezzen - a törvényi határidő a ez nem érinti), és ténylegesen és célszerűen merültek fel.

A reklamáció feldolgozása után az eladó telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesíti a vásárlót a reklamáció megszüntetéséről. Ha az árut szállítószolgálat küldte, akkor a felszerelést követően automatikusan elküldjük a vevő címére.

A reklamáció feldolgozását követően az áru kiadásakor a vevő köteles bemutatni azt az okmányt, amely alapján az árut reklamációra átvették, és igazolnia kell személyazonosságát az OP felé.

Záró rendelkezések

Jelen panasztételi eljárás 2021. január 30-tól érvényes

No item